sluiten

FAQ

Op alle vragen is er een antwoord

Wij willen dat u geinformeerd bent. Hiervoor hebben wij een lijst met vaak voorkomende vragen samengesteld.

Bestelling en levering

Wanneer kan ik bestellen?

Onze online shop is dag en nacht voor u geopend, ook in het weekend. Vanzelfsprekend kunt u ons ook telefonisch op volgende nummers bereiken:
Bestellingen per telefoon maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur: 0900 / 22 22 123.
Klantenservice (maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20:00 uur. Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur): tel. 0900 / 22 22 124.

Hoe bestel ik een artikel?

U kunt in onze online shop artikelen op verschillende manieren vinden. U kunt de categorieën benutten die zich aan de linkerkant bevinden. Hier ziet u mode uit alle catalogi en modelijnen. Of u benut de bovenste navigatie, daar vindt u de actuele catalogi, onze modelijnen, shop-specials en goedkope aanbiedingen. Kies een categorie uit die u bevalt en u krijgt alle artikelen te zien uit deze categorie. Klik dan op het gewenste artikel en u kunt de details bekijken. Hier vindt u ook een korte beschrijving, foto´s van het artikel en de prijs. U kunt nu het gewenste aantal en de maat uitkiezen. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om de artikelen aan uw favorietenlijst toe te voegen of in de winkelmand te leggen. De button "maatvinder" helpt u bij het vinden van de juiste maat. Daarna krijgt u een bevestiging dat het artikel aan uw favorietenlijst resp. winkelmand is toegevoegd. Nu heeft u de keus of u verder wilt shoppen of terug naar de favorietenlijst resp. winkelmand wilt. Aan de favorietenlijst kunt u de artikelen aan de winkelmand toevoegen of eruit verwijderen. In de winkelmand krijgt u een overzicht van de artikelen, het gewenste aantal en de prijzen. U kunt nu de artikelen veranderen, verwijderen of verder naar de kassa gaan. Vervolgens wordt u verzocht zich aan te melden, voor het geval u nog niet bent ingelogd, daarna ontvangt u informatie over de betalings- en leveringsvoorwaarden en de algemene verkoopvoorwaarden. Klik op verder en u krijgt een overzichtspagina waar u alle informatie m.b.t. bestelling vindt. Met "Bestelling versturen" sluit u de bestelling af en krijgt vervolgens een bevestiging per email.

Hoe gebruik ik het bestelformulier?

Mocht u reeds een actuele catalogus thuis hebben en heel eenvoudig een bestelling plaatsen. benut de bestelkaart. Geef hier het artikelnummer, de maat en het aantal in de hiervoor bedoelde vakjes in. Benut s.v.p. geen spatie en geef het nummer in zoals in onderstaand voorbeeld: 45678910, 42/44 en 1. Nadat u de artikelgegevens heeft ingevoerd, klikt u op de button "In de winkelmand". Mocht u uw gegevens willen corrigeren, kunt u dit in de desbetreffende vakjes doen. Bij een verkeerd artikelnummer of bij uitverkochte artikelen krijgt u de mededeling "Artikelnummer is niet geldig". Uitverkochte artikelen zijn in de shop niet beschikbaar.

Kan ik ook per email bestellen?

Natuurlijk kunt u ook per email bij ons bestellen. We raden u echter aan om direct in de online shop te bestellen. Op deze manier kan een snelle afhandeling worden gegarandeerd. Bovendien biedt onze online shop de mogelijkheid om bij een bestelling direct te zien of het betreffende artikel op voorraad is.

Bestaat er een minimale bestelwaarde?

Bij Ulla Popken bestaat er geen minimale bestelwaarde! Uitzondering vormen cadeaubonnen bij ons, de minimale bestelwaarde vindt u in de opmerkingen bij de betreffende actie.

Waarheen kan er worden geleverd?

Uw artikelen leveren we ook graag vanaf de tweede bestelling naar een afwijkend leveradres. Geef ons a.u.b. bij het invullen van uw persoonlijke gegevens onder afwijkend leveradres ook het gewenste leveradres samen met een telefoonnummer aan, zodat we u altijd bij vragen kunnen bereiken. Let op: geef bij het factuuradres ook uw woonplaats aan.

Verzending en betaling

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

U betaalt onafhankelijk van de bestelwaarde € 4,95 verzendkosten.

Hoelang duurt het tot mijn bestelling bij mij aankomt?

Onmiddellijk beschikbare artikelen leveren we doorgaans binnen 3-5 werkdagen na het binnenkomen van de volledige en correcte bestelling. De voor het gewenste artikel geldende levertijd tonen we u steeds direct aan het betreffende artikel. Zo ziet u in één oogopslag, wanneer u de levering kunt verwachten.

De levering kan vertraging oplopen, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of feestdag ligt. Voor het geval dat uw bestelling niet beschikbare artikelen bevat, kan het verzenden op een later tijdstip plaatsvinden. Voor het verminderen van de milieubelasting pakken we zogenaamde gedeeltelijke leveringen indien mogelijk in één pakket samen. Dit kan leiden tot vertraging van leveringen. Mocht u deze procedure voor uw bestelling niet wensen, neem dan contact op met onze klantenservice:

Tel. 0900-2222 124
Fax. 0900-2222 125
Service@ullapopken.nl

Voor artikelen uit de vooruitblik op onze collectie gelden andere levertijden. Deze kunt u vinden in de tekstinformatie op de gedetailleerde pagina van het artikel.

Ik heb in mijn bestelling artikelen die niet meteen beschikbaar zijn. Worden die afzonderlijk geleverd? Moet ik dan meermaals verzendkosten betalen?

Voor alle artikelen van een bestelling moeten slechts één keer verzendkosten worden betaald, ook als de artikelen niet samen geleverd kunnen worden.

Kan ik bij Ulla Popken ook met creditcard betalen?

Bij Ulla Popken kunt u ook met uw creditcard betalen. Kies daartoe tijdens het bestellen onder "Betalingswijze" eenvoudig "Creditcard" uit. Welke gegevens moet ik invoeren? Behalve het nummer van de creditcard, de geldigheid en creditcardmaatschappij, hebben wij het controlenummer van uw creditcard nodig. Het controlenummer is een nummer met drie cijfers dat uw veiligheid bij het betalen via internet garandeert.

Kan ik bij Ulla Popken ook onder rembours betalen?

Ja, u kunt bij Ulla Popken ook onder rembours betalen. Kies daartoe tijdens het bestellen onder "betalingswijze" eenvoudig "onder rembours" uit. U betaalt de goederen dan contant aan de postbode. Het is niet mogelijk bij de postbode te pinnen. Voor een levering onder rembours worden geen extra kosten berekend, u betaalt alleen de gebruikelijke € 4,95 verzendkosten. Bent u niet thuis als de postbode komt, ontvangt u van de post informatie waar u het pakket kunt ophalen en betalen. Om veiligheidsredenen levert PostNL pakjes met een rembourswaarde van € 500,00 of meer altijd direct bij het dichtsbijzijnde postkantoor of pakketpunt af. Ook in dit geval ontvangt u van de post informatie waar u het pakket kunt ophalen en betalen.

Wilt u artikelen terugsturen die u reeds onder rembours heeft betaald, kunt u op de achterkant van de retourbon uw IBAN nummer noteren. Zodra wij uw retourzending terug hebben ontvangen, storten wij het geld voor de geretourneerde goederen terug.

Annuleren en retourneren

Hoe kan ik een bestelling storneren?

Bestelde artikelen kunt u, mits deze nog niet gefactureerd zijn, telefonisch annuleren. Het wettelijke herroepingsrecht wordt door de mogelijkheid tot storneren niet aangetast.

Waar vind ik het wettelijke herroepingsformulier?

Het wettelijke herroepingsformulier vindt u in onze verkoopvoorwaarden onder https://www.ullapopken.nl/verkoopvoorwaarden of in de verklaring van het herroepingsrecht onder https://www.ullapopken.nl/retourbeleid.

Hoe kan ik een koopcontract herroepen?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Ulla Popken C.V. – Antwoordnummer 5038 – 3000 VB Rotterdam, Tel.: 0900 / 2 22 21 24* · Fax: 0900 / 2 22 21 25* via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping op www.ullapopken.nl/retourbeleid , maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Bestaat er een mogelijkheid om artikelen in de filialen terug te geven?

Mocht een artikel uit uw bestelling u niet bevallen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, dit ook in een filiaal bij u in de buurt terug geven (alleen in het binnenland). Neem hiervoor uw factuur en het retourbewijs mee.

Hoe kan ik goederen terugzenden en ontvang ik hiervoor een nieuwe factuur?

U kunt de geleverde goederen zonder opgave van redenen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Verpak hiervoor s.v.p. uw retourzending en leg de retourbon erbij. Heeft u de zending onder rembours ontvangen, kunt u op de achterkant van de retourbon uw IBAN-nummer vermelden, zodat wij het remboursbedrag kunnen terugbetalen. Nieuwe of vervangende bestellingen kunt u eveneens op de achterkant van de retourbon noteren.

U kunt de retouren in één van onze filialen terug geven of via PostNL naar ons antwoordnummer sturen:

Ulla Popken
Antwoordnummer 14000
8000 VE Zwolle

Voor het terugsturen ontstaan voor u geen verdere kosten. Plak hiervoor in ieder geval het retouretiket van het pakket over het aanwezige adresetiket van uw zending - dan wordt voor ons de afwikkeling gemakkelijker. Heel belangrijk : Stuurt u het pakje via het antwoordnummer terug, vragen wij u vriendelijk het bewijs van afgifte minstens 2 maanden goed te bewaren. Mocht de retourzending een keer niet bij ons aankomen, kunnen wij aan de hand van de barcode bij de post een onderzoek starten.

De artikelen die u terugstuurt mag u bij de betaling zelf in mindering brengen. Hiervoor wordt geen nieuwe factuur toegezonden.

Hoe kan ik artikelen ruilen?

Wilt u hetzelfde artikel in een andere maat of kleur ruilen, dan geldt dit als nieuwe bestelling. U kunt de oude bestelling terugsturen en voor de vervangende artikelen een nieuwe bestelling plaatsen. Dit kan telefonisch, via onze online shop of op de achterkant van de retourbon. Voor het verwerken en het bezorgen van deze nieuwe bestelling brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening. Moet een artikel geruild worden door een fabricagefout of door een andere fout van ons, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Veiligheid

Wat gebeurt er met mijn klantengegevens?

Alle voor de zakelijke afwikkeling noodzakelijke gegevens worden door ons opgeslagen en vertrouwelijk behandeld.Vanzelfsprekend houden we ons aan de geldende bepalingen t.a.v. de gegevensbescherming en de wettelijke richtlijnen.

Welke zekerheid biedt de Ulla Popken online shop?

De veiligheid van uw gegevens is voor ons zeer belangrijk. Zodra u bij een bestelling persoonlijke informatie (naam, adres, gegevens t.a.v. betaling en levering) aangeeft en aan ons stuurt, worden deze gecodeerd gezonden. Daarvoor gebruikt Ulla Popken de erkende veilige 128 bit SSL-transmissie (Secure Socket Layer). Een gecodeerde pagina herkent u in uw browser aan een klein symbool (gesloten slot symbool). Dit symbool bevindt zich in het onderste bereik van de browser.

Technische vragen

Browser-instellingen

Om alle functies in de Ulla Popken online shop optimaal te kunnen benutten dient u de volgende browserversies te benutten:

Internet Explorer: vanaf versie 7
Mozilla/Firefox: vanaf versie 3

 


Let er s.v.p. op dat cookies alsmede Java zijn toegelaten en dat de Flashplayer is geïnstalleerd. Een technische support kunnen we u om veiligheidsredenen voor de Ulla Popken online shop niet ter beschikking stellen. Mochten er desondanks problemen optreden, kan het wissen van uw cookies en de temporaire internetfiles helpen. Let er tevens op dat de Ulla Popken online shop niet door uw firewall wordt geblokkeerd.

Heb ik voordelen, wanneer ik cookies toelaat?

Ja, dankzij de cookie-techniek (cookie = Engels voor koekje) kunt u bij ons comfortabel surfen. Artikelen in uw winkelmand blijven zonder aanmelding in onze online shop tussen twee bezoeken (binnen 30 dagen) opgeslagen!

Overige vragen

Hoe kan ik een artikel in de online shop zoeken?

Boven in de online shop bevindt zich een zoekveld. Voer het zoekbegrip in waaronder het begrip "Zoeken" staat. U kunt of naar een product zoeken zoals bijv. "broek" of naar een gewenst artikelnummer. Denk er a.u.b. aan dat u bij het invoeren van het artikelnummer de spatie weglaat (bijv.: 123-45678910). Klik vervolgens op de button 'zoeken'. Nu worden u alle artikelen inclusief een kleine afbeelding getoond die uw zoekbegrip bevatten.

Hoe kan ik de newsletter afbestellen?

In iedere newsletter vindt u een "Afmelden"-link waarop u kunt klikken om u uit de newsletter-bestand te laten verwijderen. Ter bevestiging wordt u een afmelden-pagina getoond. Er moet een verbinding met het internet bestaan om zich te kunnen afmelden. De afmelding kan altijd ongedaan gemaakt worden door zich opnieuw voor de newsletter aan te melden. Let op: we doen ons uiterste best om uw afmelding zo snel mogelijk te verwerken. In een enkel geval kan het echter gebeuren dat de afmelding en het sturen van een newsletter elkaar overlappen.

Hoe bestel ik een newsletter?

De Ulla Popken newsletter kan of direct in een bestelling worden aangevraagd of klik op de banner op de startpagina. Hier komt u bij de bestelling van de newsletter.

Hoe krijg ik een catalogus?

U krijgt onze catalogus natuurlijk gratis! Onze hoofdcatalogus verschijnt met regelmatige tussenpozen. Ieder seizoen(voorjaar, zomer, winter en herfst) stellen we voor u nieuwe topactuele mode van het jaargetijde samen. Wanneer u reeds klant bij ons bent, krijgt u de actuele catalogus automatisch toegestuurd. Mocht u onze catalogus tot dusver nog niet hebben ontvangen resp. mocht u nog geen klant bij ons zijn, vul dan het formulier in dat geopend wordt na een klik op "Catalogusbestelling". Wij sturen u dan een catalogus toe. Vanzelfsprekend nemen we u catalogusbestelling ook telefonisch aan onder het nummer 0900 / 22 22 123 op. Of u vraagt een catalogus in een van onze filialen aan. Natuurlijk kunt u van daar ook direct een catalogus meenemen.

Hoe vind ik een filiaal van Ulla Popken bij mij in de buurt?

We hebben meer dan 300 filialen in Europa en er is beslist ook een bij u in de buurt. Klik hiervoor op " Filialen". We tonen u alle filialen samen met een routebeschrijving.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Bestellingen per telefoon: 0900 / 22 22 123
Bestellingen per telefax: 0900 / 22 22 125
Bestellingen per email: service@ullapopken.nl
Klantenservice per telefoon: 0900 / 22 22 124

Hoe krijg ik een klantennummer?

U krijgt een klantennummer, nadat u voor de eerste keer bij Ulla Popken goederen heeft besteld. U vindt uw klantennummer op iedere rekening.

Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden nalezen?

Onze algemene verkoopsvoorwaarden vindt u bij iedere beste lling. Bovendien vindt u ze op onze internetpagina´s onder de rubriek "Service/help" door in het menu "Veiligheid" de link "Verkoopvoorwaarden" uit te kiezen. Klick hier , om direct op de verkoopvoorwaarden te komen.

 

Zoeken

Zoek naar een trefwoord in de FAQ

 

of contact opnemen