TRUE SIZE FASHION

Ulla Popken is het nummer 1 merk voor grote maten in Europa. Net als elk betrokken merk willen we duidelijk en begrijpelijk zijn voor onze klanten. Daarom hebben we gewerkt met een term die het onderwerp van grote maten kort en bondig samenvat: Plus Size Fashion.
De term "normale maten" impliceert dat elke andere maat abnormaal is. Deze opvatting is niet alleen achterhaald, maar ook feitelijk onjuist. Bijna 50% van de vrouwen in Duitsland draagt maat 42 of groter. *Volgens Statista: Verdeling van kledingmaten voor vrouwen in Duitsland in 2012
Noem het een kleinigheid, maar vaak zijn het de kleine details die grotere veranderingen teweegbrengen en tot een andere manier van denken leiden.
Bij Ulla Popken hebben we besloten om te kijken naar de impact die we als merk hebben op de samenleving. Vanaf april stellen we de term 'Plus Size Fashion' ter discussie en introduceren we nieuwe terminologie. Een term die alle verschillen neutraliseert en de merkwaarden van Ulla Popken ondersteunt:
TRUE SIZE FASHION
Ware grootte campagne banner

STEUN DE CAMPAGNE

Laten we samen het True Size-idee tot leven brengen. Meedoen is heel eenvoudig: deel je foto's op sociale media met je vingers gekruist, zoals te zien is in de voorbeelden. Dit is het teken van onze campagne.